Dystrybucja i serwis amortyzatorów Öhlins

Widelec RXF 36

Całkowicie nowy Widelec RFX 36 zbudowany na legendarnej technologii Öhlins TTX, stworzony dla 29", 650b+ i niektórych ram 650b. Ten widelec pasuje do szerokiej gamy różnych rowerów.

Idąc za sukcesem widelca RXF 34, który zrewolucjonizował jazdę rowerem górskim, nadszedł czas na zwiekszenie sztywności i szerokości. Jeszcze bardziej zwiększono możliwości nowoczesnego roweru Trail / Enduro, poprawiając trakcję i stabilność bez zwiększenia niepotrzebnej wagi. Wdrożenie technologii TTX w przednim widelcu, wyposażonej w dwa odrębne obwody tłumienia hydraulicznego Twin Tube umożliwia równoległy odseparowany przepływ oleju co zapewnia stabilne ciśnienie w trakcie pracy. Zbalansowane ciśnienie wewnątrz umożliwia płynną i responsywną pracę początkową bez obniżania zdolności wytłumiania dużych nierówności i obniżenia trakcji. Tłumienie wolnej i szybkiej kompresji są regulowanie zewnętrznie i całkowicie od siebie niezależne. W przeciwieństwie do większości widelców dostępnych na rynku, RXF ma możliwość ustawienia dowolnej progresji ugięcia dzięki łatwej w regulacji 3 komorowej sprężynie powietrznej np: zwiększyć czułość i dynamikę pracy w pocztkowej i środkowej fazie skoku bez obniżania odporności na dobijanie amortyzatora.
Po co Boost? Poprzez zastosowanie szerszego kołnierza piasty i zwiekszonym kątem natarcia szprych, przy niewielkim zwiększeniu wagi sztywność i stabilność koła została znacznie zwiększona, co przekłada się na bardziej efektywne i precyzyjne prowadzenie roweru.

Wszystko jest wspólnie połączone unikalną jedno-częściowa koroną z rurą sterową dającą wysoką sztywność oraz minimalizuje odkształcenia przy siłach bocznych.

Dostępne warianty: 120mm, 140mm, 150mm,i 160mm, RXF 36 jest kompatybilny z Boost 29” i 650b+ oraz ramami 650b.

 

Cechy:

  • Pasuje do 29, 27,5+ oraz części ram 27,5

  • Dostępne wersje: 120mm, 140mm, 150mm, 160mm

  • Kuta korona i rura sterowa tapered

  • Goleń górna 36mm

  • Uszczelnienia i tuleje uszczelniające o niskim współczynniku tarcia

  • Boost 15x110mm

  • Offset 51mm

  • Technologia TTX

  • Łatwa w ustawieniu 3 komorowa sprężyna powietrzna z samowyrównującą komorą negatywną oraz komorą Ramp Up do zmiany pregresji.

  • 15 klików wolnej kompresji, 5 klików szybkiej kompresji z funkcją podjazdu

  • Maksymalny rozmiar opony: 27,5x2,8 (Rzeczywiste dopuszczalne wymiary zewnętrzne opony: 725x70 mm)

Do ściągnięcia

Pozostałe produkty