Dystrybucja i serwis amortyzatorów Öhlins

Grupa N

Amortyzatory na bazie TPX44 i TTX44 zostały zaprojektowane, dostosowane i przetestowane do specyfiki rajdów w autach typu Subaru Impreza STi oraz Mitsubishi Lancer Evolution grupy N i R4. Również bardzo popularne w coraz liczniejszej klasie samochodów Proto bazujących na układzie zawieszenia McPherson / Amortyzator o montażu eye-eye lub stud-eye.

Konstrukcja TPX44 to McPherson twin-piston z tłokami 44mm oraz 3st. regulacją – 1st. regulacja tłumienia odbicia oraz 2st. regulacja tłumienia kompresji.

Konstrukcja TTX44 to amortyzator twin-tube z tłokiem 44mm oraz 4st. regulacją. Regulacja tłumienia odbicia w wałku głównym jest wspomagana drugą precyzyjną regulacją w głowicy oraz podwójną 2st. regulacją tłuimienia kompresji.

Oba modele są w pełni zbalansowane ciśnieniowo co eliminuje ryzyko kawitacji, a zastosowanie nisko ciśnieniowego zaworowania, obniża tarcie wewnątrz amortyzatora do minimalnie niskiego poziomu.

 

Cechy

  • Kolumna McPherson TPX44 (Przód)

  • 44 mm twin piston (Przód)

  • PDS (Progressive Damping System) (Przód)

  • 3st. regulacja tłumienia, 1st. odbicie i 2st.kompresja (Przód)

  • TTX44 Twin Tube (Tył)

  • 44 mm single piston (Tył)

  • PDS (Progressive Damping System) (Tył)

  • 4st. regulacja tłumienia odbicia w wałku głównym wspomagana drugą precyzyjną regulacją w głowicy oraz podwójną 2st. regulacją tłumienia kompresji.

Pozostałe produkty