Co łączy Ciebie i mistrza World Superbike? Obaj uwielbiacie wyścigi i zaszczyt odbierania złotego trofeum. Jeśli nawet nie jesteś jeszcze w stanie sięgnąć po najwyższe laury, to Öhlins pomoże Ci zbliżyć się nieco do podium. Nasz nowy widelec Öhlins FGR 250 pozwala ścigać się tak, jak powinno to wyglądać, zupełnie jak w mistrzostwach Moto2 i Superbike.
Opracowany na torze wyścigowym
Ten oszałamiający widelec wyścigowy po raz pierwszy pojawił się na targach EICMA we włoskim Mediolanie na początku listopada 2019 i był prawdziwym punktem obowiązkowym wystawy. Öhlins kładzie nacisk na wyścigi, a dzięki historii wielu tytułów mistrzostw świata wie, o czym mówi. Kiedy wybierasz się na tor wyścigowy, chcesz myśleć tylko o utrzymaniu się na czele stawki. Chcesz osiągnąć doskonałe wyniki, ufając, że Twój motocykl zajmie się
drobnymi szczegółami, które mogą Cię kosztować cenne sekundy. Dodając złoty akcent do swojego motocykla za sprawą Öhlins FGR 250, nie tylko przykujesz uwagę, ale możesz być pewien, że Twój sprzęt jest skonfigurowany perfekcyjnie.
Öhlins opracowuje wszystkie swoje produkty na torze wyścigowym. Öhlins FGR 250 pochodzi z motocykli klasy Moto2 i Superbike.
Czy możesz zbliżyć się jeszcze bardziej do wyścigów?
Ulepszona technologia
To, co odróżnia widelec Öhlins FGR 250 od konkurencji, a nawet od naszego FGRT 200, to ulepszona technologia. Mikropolerowane golenie wewnętrzne mają zmniejszony współczynnik tarcia, a ich precyzyjnie zaprojektowana podatność ułatwi Ci perfekcyjne pokonanie zakrętu. Dzięki zbalansowanym ciśnieniowo elementom wewnętrznym w technologii TTX 25 uzyskasz lepsze wyczucie nitki toru, a takie same wymiary zewnętrzne, jak FGR 300, ułatwią zainstalowanie
widelca w posiadanym już motocyklu. Jeśli znałeś dobrze poprzednie widelce wyścigowe Öhlins: FGRT 200 i FGR 300, to wiesz, że model FGR 250 łączy najlepsze cechy obu konstrukcji.
Uwolnij swojego wewnętrznego mistrza świata i pędź po torze wyścigowym tak, jak należy.
*Widelec FGR 250 jest przeznaczony wyłącznie do wyścigów i powinien być używany tylko na torze wyścigowym.